Zwrot towarów i kosztów
Posiadamy 14-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że masz 14 dni od otrzymania przedmiotu na zgłoszenie zwrotu.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nienoszony lub nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu.
Aby rozpocząć zwrot, możesz skontaktować się z nami pod adresem y2k.plug2@gmail.com Należy pamiętać, że zwroty należy wysyłać na następujący adres: Sosnowa 3/ Tulce 63-004 lub paczkomat o numerze: TUC01N
Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy Ci etykietę wysyłki zwrotnej, a także instrukcje dotyczące sposobu i miejsca wysłania paczki. Przedmioty odesłane do nas bez uprzedniej prośby o zwrot nie będą przyjmowane.
Zawsze możesz skontaktować się z nami w sprawie jakichkolwiek pytań zwrotnych na adres y2k.plug2@gmail.com, oraz instagrama - KLIKNIJ
Uszkodzenia i problemy
Prosimy o sprawdzenie zamówienia po otrzymaniu i natychmiastowy kontakt, jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, abyśmy mogli ocenić problem i naprawić go.
Wyjątki / przedmioty bezzwrotne
Niektóre rodzaje przedmiotów nie mogą zostać zwrócone, takie jak towary łatwo psujące się (takie jak żywność, kwiaty lub rośliny), produkty niestandardowe (takie jak zamówienia specjalne lub artykuły spersonalizowane) oraz artykuły higieny osobistej (takie jak kosmetyki). Nie przyjmujemy również zwrotów materiałów niebezpiecznych, łatwopalnych cieczy lub gazów. Skontaktuj się z nami, jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące konkretnego przedmiotu.
Niestety nie przyjmujemy zwrotów artykułów wyprzedażowych ani kart podarunkowych.
Wymiany
Najszybszym sposobem na upewnienie się, że otrzymasz to, czego chcesz, jest zwrócenie posiadanego przedmiotu, a po zaakceptowaniu zwrotu dokonaj osobnego zakupu nowego przedmiotu.
14-dniowy okres odstąpienia od umowy w Unii Europejskiej
Niezależnie od powyższego, jeśli towar jest wysyłany na teren Unii Europejskiej masz prawo do anulowania lub zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny. Jak wyżej, Twój przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nienoszony lub nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również dowód zakupu.
Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu powiadomimy Cię o tym i poinformujemy Cię, czy zwrot został zatwierdzony, czy nie. Po zatwierdzeniu automatycznie otrzymasz zwrot pieniędzy przy użyciu pierwotnej metody płatności w ciągu 10 dni roboczych. Pamiętaj, że przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać, zależnie od twojego banku, lub wystawiciela karty płatniczej.
Jeśli od zatwierdzenia zwrotu upłynęło więcej niż 15 dni roboczych, skontaktuj się z nami pod adresem y2k.plug2@gmail.com